Märker ni något?


Jag har märkt av så sjukt mycket saker sen jag blev gravid. Hela jag har förändras! Då menar jag inte bara kroppsmässigt, utan tankar, humor och allt de där. Jag börjar se mig omkring och märker hur alla andra helt plötsligt är sjukt omogna och jag tycker inte ens att skämten som jag tyckte var så roliga förut är roliga längre! Jag vet inte om alla andra märker av det, men jag märker stor skillnad på mig själv & personlighet. Visst, jag kan vara lite omogen på vissa sätt jag också, men inte alla ställen. Mina tankar har förvandlats till vuxen tankar, kan det hända?

Jag märker också mer på de få personerna som är typiskt mogna på sättet. Det finns inte många av dom, men de lyser om dom! Man ser verkligen på en person om den är mogen eller inte. Eller ser gör man väl inte, men känner man personen så kan jag nu avgöra lättare vilken nivå den ligger på. Haha, jag måste säga att de här inlägget verkar helt puckat när jag läser om det. Men det är mina tankar & funderingar vilket ingen annan kan ändra på!:)


Kommentarer
Postat av: marika wager

hej gumman <33 Är så glad för din skull och jag längtar efter att få träffa dig igen, saknar dig otroligt mycket även om man glömmer ibland hur bra kompisar vi e pågrund av att vi inte ses så ofta men jag älskar dig <33 och ska bli så kul att få se ditt barn sen när de kommer, barnet kommer vara så vackert:) Pusss

2009-10-14 @ 21:14:30
URL: http://wmarikaw.blogg.se/
Postat av: Svar till Marika

Hejsan :)

Tack :) Jag längtar tills jag får träffa dig med. Ja, vi har haft dålig kontakt ett bra tag. Men jag tycker vi måste ändra på de! Jag älskar dig med!

Ja, jag längtar också efter att få se bebisen :)

2009-10-14 @ 21:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback