LOV SNART!

Sitter på omvårdnadslektion, som jag alltid gör när jag bloggar ;) nej, men nästan.
Skoldagen har varit jätte bra än så länge, fick skjuts till sjukhuset imorse (lekterapin). Sen skjuts tillbaka till skolan. Jag & Marcel käkade kyckling, ris & pepparsås Skit gott! :) Sen upp till klassrummet. Sen kom vi på att fan va gott det skulle vara med godis. Så vi gick & köpte lite godis, men vi kom lite försent till lektionen.
Ska bli så jävla skönt med lov, men ibland kan det bli långtråkigt. Men ska bli skönt att få sova lite ialf :D LÄNGAR TILLS ULTRALJUDET SÅ JAG KAN DÖ, det känns verkligen så.
Idag har lillbebben sparkat jätte mycket, jag tycker det är så skönt att känna den :) Blir orolig annars.
Så ska det bli så kul att få se könet, fast egentligen så känner jag inte så jätte mycket att jag vill veta, det spelar absolut ingen roll, vill bara se den :) Men jag tänker kolla könet ändå, hoppas dom ser bara.

Sen blir det åka till Uppsala, det ska också blir så sjukt mysigt. Det var ett tag sen jag var ensam hos mormor, bara jag, mormor & Håkan :) Nej jag uppdaterar senare, nu ska jag försöka jobba lite faktiskt :)
Bajs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback