Jobbig dag i skolan!

Hej allihopa :)

Jag måste säga att den här skoldagen var jobbigast på länge, vilket inte är så kul. Men jag försöker kämpa på ändå! Ibland tycker jag nästan att de kan kännas meningslöst att gå på vissa lektioner & göra vissa uppgifter eftersom jag vet att jag ändå måste hoppa av sen. Men så ska jag inte tänka, eftersom jag hoppar på på samma ställe sen, då måste jag ju ha gjort allt :) Men de känns så ibland ialla fall.

Fick en lapp hem av barnmorskan idag om svininfluensan, och självklart ska man ju vaccinera sig! Vad finns det för anledning att inte göra det egentligen? Så det ska jag göra den 20 oktober. Längtar så fruktansvärt mycket till ultraljudet, det ska bli så roligt! Men är nog mer nervös, man vet ju aldrig om något skulle vara fel. Vilket jag är väldigt rädd för. Men de visar sig & det är bara att ta det som de kommer! :)

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, ska försöka lägga mig vid 9 & hoppa över att vila idag på dagen & kanske städa rummet om jag orkar? Nja, vi får se! Nu ska jag äta fläskpankaka, inte min favoriträtt. Men det är mat ialf!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback