Illmående

Vaknade klockan 10, skulle försöka äta frukost eftersom jag inte åt något igår nästan. Kände spyan hela tiden, men jag måste fan försöka ialla fall! Är inte helt återställd efter igår natt, känner fortfarande huvudet dunka och tröttheten. Efter det så fick jag ialla fall i mig frukosten :)
Har nyss haft i hårfärgen, & det kliar och sticker i hela skallen! Som det jämt gör när man blonderar. Men det kommer ialla fall bli resultat ser jag redan nu :)

2 dagar kvar nudå tills ultraljudet. Drömde något om ultraljudet inatt men kommer inte riktigt ihåg vad. Det verkar som att min bebis är vaken jämt? tycker det sparkar nästan jämt xD Eller så sover den på natten när jag sover :) För då brukar jag inte känna den så värst mycket.

Denna dag vet jag inte riktigt vad som händer på, jag hade ju tänkt åka till skutskär & vara med Lina & Sarah igen. Men jag vet helt seriöst inte om jag pallar? Jag är så trött fortfarande!
Funderar på att lägga ner hela måndagen åt att plugga, göra klart två stora arbeten. Det skulle verkligen behövas!
Sen skulle jag behöva storstäda mitt rum också, det ska jag också försöka hinna med idag.
30 min kvar tills jag ska tvätta ur håret. Sen måste jag börja med något, antingen plugga eller städa?
Städa tror jag att ja börjar med. Låter mest behövligt.

Nu ska jag gosa med min hund medans blonderingen sitter i :) Puss!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback