Godmorgon!

Måste bara säga att rätt person åkte ut ur idol igår! Fyfan för Nicklas. Blä!
Sen tycker jag inte heller om Mariette, usch.

Vaknade ialla fall klockan 9 idag, jag älskar att vakna tidigt! Fast jag måste säga lite att jag vaknade av en spark faktiskt. Skulle aldrig kunna sova till 12 längre som jag gjorde förut. För sover man 13 timmar är de något stort fel? Enligt mig, då ska man vara så trött så man inte har sovit på en vecka. Ca 8 timmar ska räcka :) Jag har sovit 9 inatt, så nu är jag skit pigg :) Ska snart hoppa i badet. Ska ju iväg till skutskär idag till Sarah & umgås med Lina, Sarah & någon mer :)
Vi ska äta tacos (som jag gjorde igår;) ) Sen kolla lite skräckisar. Sen får vi se vad vi hittar på ;)
Ska ialla fall städa mitt rum idag innan jag åker, det kan behövas!:)

Har inte hunnit ätit frukost heller som jag faktiskt skulle göra, men jag tror jag badar först för jag känner mig lite äcklig, haha. Håret är fett, gillar det inte!

Nej, nu måste lite nytta göras! Uppdaterar senare om jag får tid över :) Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback