magsjuk?

Vad gör jag vaken nu?
Vaknade vid denna tid (04.00) & kände att jag behövde kissa.
Gick upp, Gaston kom med igensvullna ögon, helt trött med andra ord ;D & ville ha lite vatten.
Sen lägger jag mig i sängen & känner hur det liksom molar i magen. Lite illmående har jag också, så jag börjar fundera på magsjuka eller nervositet?
Känns inte direkt som att jag vill somna om heller, kul & vakna sen av en spya?
Nej då är jag hellre vaken och väntar på den. Eller så kanske det går över. Vem vet, det visar sig väl senare.

Har suttit här i en timme nu, känner att illmåendet börjar gå över till hunger.
Man kanske skulle gå upp & äta något? Har faktiskt inte ätit något alls nästan denna vecka. Har varit väldigt slarvig med maten. Tur att jag ska till mormor så jag får äta lite :) Ska bli jävligt roligt att åka dit.
Få shoppa lite också :) Men jag hade faktiskt tänkt att köpa något litet litet till bebisen nu när jag får veta könet :)
Första gången jag köper något :) Men det är ju så det ska vara, inte ha för höga förväntningar om allt.

Nej hörni,jag ska faktiskt stänga av datorn om ett tag :) Sen försöka sova! Jag uppdaterar efter ultraljudet & berättar om hur det har gått :) Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback