Valbo!

Vaknade kl 9 imorse. Var inte lite trött heller. Men jag klev upp ändå för ja skulle följa med mamma till valbo :)
Gick upp, tvättade av mig, käkade frukost och sminkade mig sen drog vi iväg vid halv 11 :)
Jag har faktiskt varit pigg idag även fast jag var så trött imorse.
Vi gick först in på de vanliga affärerna i själva köpcentret.Mamma hittade två tshirtar på cubus, precis samma som jag har hemma! Samma färger också. Tänkte köpa en tröja för 50 kr på kappahl men när ja prövade den så såg jag så jävla fet ut så jag tog den inte!
Sen blev de ikea! Tittade lite på spjälsäng. Kostade runt 500. Så det blir väl en sån ja köper för julklappspengarna :) Om jag inte hittar en billig begagnad.
Precis utanför där man betalar inne på Ikea finns de ju som en liten servering. Korv, pizza, glass, oboy & allt för 5 kr/st!
Jag käkade två korvar & en pizza bit. Köpte också en dricka för 5 kr, så det var gratis påfyllning också så jag fyllde på 5 gånger! Sen tog jag en glass också. det gick på 25 kr. Förstår ni hur billigt det är?
Mamma åt också ungefär lika mkt!
Sen gick vi en sväng på coop och kikade runt lite. Köpte lite godis. :)
Sen hem, och nu är jag äntligen hemma. Skönt att komma hem efter en hel dag i valbo! Men kul var det :)
Nu ska jag  snart börja att hjälpa mamma med maten. Spagetti & köttfärsås. Mums!
Skola igen som vanligt imorgon. Så det blir sova tidigt :) Ska även ta ett bad ikväll tror ja annars blir de väl bara en vanlig dusch!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback