Trött!

Har inte varit någon uppdatering idag. Antar att det är för att jag helt enkelt har glömt bort det.
Började skolan halv 9 & gjorde klart diabetes arbetet. Sen lunch, & fyfan vad äckligt det var! BLÄ. Så jag gick & handlade lite frukt innan nästa lektion började :)
Engelska & svenska. Helt okej, förutom att jag nästan sov på svenskan. Det var inte långt ifrån.
Sen gick jag hem, det var så skönt att komma hem! Jag la mig i sängen men lyckades inte somna faktiskt. Så kom mamma hem med Rosanna & lilla Edvin. Var så mysigt att träffa honom! Var ett tag sedan nu, så jag lekte lite med honom :)
Sen tog jag & mamma en lång promenad med Gaston. Vi har bestämt att vi ska göra de varje eftermiddag. En timme ungefär :) Det var skönt! Så funderar jag på att kanske börja simma några gånger i veckan. Har alltid gillat att bada & det är ju en perfekt träning för en gravid :)
I alla fall, efter promenaden satte jag igång med lite korvstroganoff :) Mamma gick & hämtade William hos en kompis medans jag lagade maten.
Sen käkade vi. Hungrig var jag idag konstigt nog, det brukar inte jag vara vid middagen xD
Så blev det lite 2½ men, det är väl bara för bra?
Så när jag satt där i soffan så kände jag bara hur jag trött jag blev! Så jag funderar nästan på att lägga mig vid halv 9? Tror ni jag kan somna då?;)
Jag börjar ju faktiskt halv 9 imorgon & slutar 5. Det är en lång dag & då kan sömn vara bra innan :)

Ska snart gå & ta min järntablett, tvätta ansiktet, borsta tänderna & sen smörja in mig så blir det väl godnatt sen antar jag. Ni måste ju tycka jag är sjuk i huvet som går & sover så tidigt.
Men jag tycker det är riktigt skönt att vara pigg i skolan. Bättre att få in en rutin tycker jag :)

Jahaja, det var väl dagens uppdatering :)
Vi hörs imorgon! Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback