Tidig morgon

Vad fan gör jag vaken nu? Jo, det kan man ju fråga sig!
Jag vaknade vid 5 tiden, kände att jag verkligen inte kan somna om. Är lite konstig i magen också. Den bubblar och har sig. Så det gör ju att jag känner mig illmående också. Inte kul alls. Jag hade gärna legat och sovit nu istället. Men jag blir vaken tills det är dags att gå upp. Kliver upp när mamma går upp vilket är om en timme. Innan de ska jag tvätta av mig och klä på mig hade jag tänkt.
Eftersom att jag bara har en lektion idag så gör det inte så mycket att jag är vaken såhär tidigt. Jag slutar ändå 11 och då kan jag lika bra gå hem och sova. Men jag antar att första lektionen kommer bli full av gäspar!
Har ialla fall tänt en liten lampa och öppnat upp fönstret lite så jag ska vakna till. Plus att det känns bättre också.
Det verkar som att min lilla älskling vaknade till när jag skulle gå och kissa, för nu är det sparka som gäller!
Mysmys. Ne hörni, jag ska ligga här och dra mig en liten stund till. Sen ska jag försöka kliva upp och göra lite nytta.
Just de, tema har jag bytt! Det behövdes. Den rosa äckliga färgen är ju svår att se!

Jag uppdaterar senare :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback