Stan

Vaknade nio idag & var skit trött. Gjorde mig i ordning lite sen säger Karin att hon inte kan komma. Skönt för mig! Nej. Så jag gjorde mig klar ändå. Käkade lite mat & sen drog jag ner till stan med Linda Hittade ingenting men köpte en glass ialla fall. & fyfan vad trött jag är nu! Önskar att jag hade fått sova ut i dag.

Klockan är 4 nu, jag funderar på att vila en stund kanske för jag är så trött. Sen kanske man skulle bada & kolla på någon film :) Det låter mysigt ialla fall! Idag är en sån där när jag bara känner för att göra något roligt! Också kan jag tänka på de en hel dag & må dåligt över de :S haha! Typiskt mig.
Men det skulle inte vara helt fel om någon vill ta en promenad senare?:)
Hör av er i så fall! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback