Sparkar!

Sorry! Jag har ju glömt att berätta :D!
För någon vecka sedan så kände mamma bebisens sparkar.
& igår kväll sparkade den jätte mycket. Mamma kände 3 stycken riktigt hårda sparkar då :)
Så kul att andra kan känna. Dock så känner man bäst på kvällar och när jag halvligger ner.

Jag har nyss ialla fall lagat lite mat med mamma. Falukorv, potatis och pepparrotsås. Nu tänkte jag faktiskt snart börja plocka i ordning lite för kvällen, sen sätta mig framför tv tills jag blir pumsig :)
Hoppas jag inte blir trött lika sent som igår bara!

Jag vann ialla fall ett bud idag på löshår. Ska bli så kul att bli "långhårig" igen. Lägger ut bilder sen när jag har fått håret :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback