Spark spark

Ja hörni. Har haft en bra dag. Somnade ju rätt tidigt igår & hade sovmorgon så var väldigt pigg hela dagen :)
Började dagen med omvårdnad vilket gick bra. Sen fick vi gå en timme tidigare också. Så det var bra!
Sen lunch :) Biff, potatis & gräddsås. Jag blev verkligen cp mätt!
Sedan naturkunskap, usch! Jag hatar hatar hatar naturkunskap. vi fick reda på provet också, men jag stack innan för jag ville inte se resultatet.
gick sedan hem, och på vägen hem så köpte jag en Twister för jag har varit så jävla sugen på de hela dagen! Mums! Traskade sen hem.
började med maten ganska tidigt idag. Skalade potatis, stekte köttbullar & gjorde hemmagjord gräddsås som vi totalförstörde genom att ha i matskedar med buljong istället för teskedar! smakade bara salt nästan. Men vi fick till de på slutet ändå med lite margarin, mjölk och peppar ;)
Käkade & sen var det långpromenad.
Så jag kom nästan precis hem faktiskt. Var riktigt  skönt att gå.
ska snart ta en dusch och sen färga håret på mamma.
Fick även veta att vi bara har en lektion imorgon. Omvårdnad också som jag gillar mest av alla ämnen :)
SKÖNT! Sen ledig på torsdag. Väldigt slapp  vecka. Borra tänder också på fredag & det vill jag inte.
Men jag måste väl.

Och idag har det sparkat sådär mycket  också! Den håller igång hela dagarna :D men inte nätter, så skönt är de! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback