Skola :)

Då var det skoldags då :) Lite mysigt måste jag säga.
Har haft prov också, det gick åt helvete. Som vanligt? Men kanske blir godkänd, hoppas!
Jag har en fundering faktiskt, om jag ska ta bort min blogg, bdb & msn! Varför vet jag inte. Känner bara för att ge upp datorer. Så, vad tycker ni om det?

Denna lektion slutar tio över 12. Sen är de lunch, hoppas på något bra!
Ska kolla nu bara därför. Dom har inte skrivit ner de! Bajskorv.
Det har sparkat & farit i magen hela morgonen. Är så glad när jag känner de :)
Speciellt när man sitter på lektionerna och känner hur de bökar i magen.
Ibland känns det bara som sprattel, men nu börjar sparkarna bli hårdare :)

Jag orkar faktiskt inte skriva nå mer, vi hörs ikväll! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback