skola :)

Har haft idrott idag. Vi skulle gymma men jag hade inga gympakläder med mig. Men var med så gott jag kunde ändå :) Det gick bra!
Sen var det lunch, & det var så jävla äckligt! Så jag åt bara lite sallad & macka. Antar att jag kommer vara hungrig i slutet av dagen eftersom jag som sagt slutar klockan 5.
Hade bild, vilket var helt okej idag. Brukar inte gilla den lektionen. Sen gick jag & köpte en chokladboll & lite cola. Gott var de :) Har en banan till senare så jag inte svälter till döds.

När jag kommer hem ska jag ta ett hett bad med lite babyolja i som vanligt ;) Längtar tills jag ligger där! Känns som en evighet just nu tills klockan ska bli 5.
Sen blir det väl en lång promenad med mamma innan jag går & sover.
Drömde världens äckligaste dröm inatt! Jag har aldrig varit med om någon värre dröm tror jag. Riktigt jävla otäck alltså! Går inte rikitigt att beskriva heller vad den handlade om. Helt psyko.
Men jag gör ett försök att förklara lite kort vad som hände;

Jag kom in på barnmorskemottagningen, det kan ha varit en restaurang också. Och det var några som jobbade där som kollade på mig med jätte uppspärrade ögon och var alldeles krit vita i ansiktet. Så kom mamma och jag började grina & gömde mig i mammas famn & sa att jag inte kan kolla på alla. Men hon tyckte ingen såg konstig ut. Så hände de massa saker som jag nu har glömt.
Men sen, till det äckligaste!
En av gubbarna försökte hyptotisera mig och sa typ: du kan flyga, du kan flyga!
Och jag började göra ljud som typ, huuuuuh,huuuuh och sen vaknade jag, & då lät jag så :O
DET VAR SÅ JÄVLA ÄCKLIGT! Så jag tänkte väcka mamma, men sen tänkte jag att det kanske var lite onödigt.
Så jag låg under täcket tills den värsta rädslan var över. Jag var jätte kissnödig också men vågade inte gå på toa. Så jag låg under täcket kanske i en halvtimme. Sen sprang jag upp & tände lampan och sen gick jag på toan. Kollade mig dock inte i spegeln för det vågade jag inte xD jag är en tönt!
Det måste ha varit för alla jävla skräckfilmer jag har sett.


I vilket fall så ska jag faktiskt prata med tjejerna nu om vad vi ska göra för arbete! :)
Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback