Sängen ;)

Gick upp kvart över åtta idag & det var skit skönt! :)
Käkade lite frukost & gjorde mig i ordning för skolan. Gick dit, hade en lektion. Omvårdnad ;) Sen åt jag massor av chicken bits kan jag lova er! Sen drog jag hem.
Då jag kände hur trött jag blev, förstår inte hur jag kan vara så trött.
Var ju väldigt trött av mig innan graviditeten också som vi faktiskt skulle kolla upp på sjukhuset.
Men det blev aldrig av, & ni kan ju tänka er hur trött jag är nu när jag är gravid?
Herregud har aldrig varit med om något värre!
Käkade nyss en macka & ska snart sätta igång med storstädning, ja & nu ska jag göra de också :D
Mamma tvättar så då kan jag passa på att städa :)
Sen bir det ett hett bad med hårinpackning & grejer. Sen får vi se vad dagen har att bjuda på.

Men nu ska jag koppla in datorn till stereon så jag får riktig bas medans jag städar ;)
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback