Rusta

Hade naturprovet sen då i skolan. Som jag verkligen inte kunde ett skit av! Hoppade över nästan hela provet. Gick till barnmorskan efter provet. Gick dit själv denna gång :)

Det var en praktikant med också. Vilket inte jag gillade, kändes lite konstigt. Dom vägde mig & barnmorskan sa att jag hade gått ner ett par kilo. Vilket jag visste redan! Känns även på kläder. Sedan tog dom blodtrycket, undertrycket var bra med övertrycket var lite högt. Men det gjorde inte så mycket :)
Sedan kände dom på magen & mätte. 24 cm från blygdbenet till livmodernsslut :) Och sen kom det mysigaste! Lyssna på hjärtljuden. Så mysigt var det! Fort gick det också, 150 slag/minut. Sen pratade vi lite & sen fick jag göra ett urinprov som såg bra ut :)
Sen gick jag hem. Tog ett varmt bad vilket var efterlängtat!
Hällde i lite babyolja så jag ska mjuka upp huden. Bristningarna bara sprider sig, så det kanske hjälper med lite sånt hoppas jag!
Sedan efter badet smörjde jag in mig med olivsalva och lite annat :) Så skönt när man kan göra sånt! Älskar det. Sen skickade brorsan ett sms att han skulle till rusta, så han kom & hämtade mig och mamma. Vi gick där & jag var så jävla trött & hungrig! Tänkte slå ner mamma för hon var så seg & skulle kolla på alla saker. Men jag köpte en parfym som jag & Sandra kollade lite på.
Så tog jag den & en liten chokladbit.
Påväg hem mådde jag skit illa, väl innanför dörren så sprang jag direkt för att hämta käk! Men det hjälpte inte att äta. Så tog jag chokladbiten, då gick det över direkt. Lågt blodsocker kanske? Har varit dålig på att äta idag med! Måste sluta nu, kan inte slarva mer. Ska gå upp tidigare på morgonen också så jag hinner med frukosten lite bättre :)

Så nu sitter jag här i min säng med värsta krullet efter att ha badat! Tänkte platta ner det snart, inte smart att somna med krull. I alla fall inte för mig ;) För jag orkar inte göra någonting åt de dagen efter och då ser jag så jävla ful ut!
Så det ska jag göra snart :) Sen blir det tidig läggdags idag! Vid 9 hade jag tänkte eftersom jag är så extremt trött idag.

Har faktiskt pengar på min telefon nu för alla er som vill smsa ;)
Numret får ni fråga om ni ska ha det. Men ni kanske redan har de :)
Nu ska jag ta tag i håret & börja! Puss




Kommentarer
Postat av: marcel

Jag har hört att man kan smörja in magen med sån där kokossmör eller va det heter så får man inga bristningar :) <3

2009-11-03 @ 20:16:41
URL: http://[email protected]
Postat av: Svar till marcel

Okej, då ska jag testa de ;) <3

2009-11-04 @ 09:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback