Kyla!

Fyfan vad glad jag är att jag slipper gå gravid över sommaren!
Då skulle jag dö. Skulle aldrig klara de.
Tänk att gå höggravid i den hemska värmen när man inte ens kan sova för de klibbar när man inte ens är gravid. Undra hur de då är när man väl är gravid!
Nej jag säger bara att kylan är välkommen och jag är så glad för att det är rätt tidpunkt jag blev gravid på! :)


Sen måste jag bara säga att jag längtar efter min lilla älskling så fruktansvärt mycket så ni kan inte förstå!
Vill bara ha han/hon här. Här brevid mig. Men jag vet att det är en lång resa kvar innan jag får se min lilla bebis.
Bara min lilla bebis :)
Finns inget som är mer underbart är när den sparkar <3 Skulle kunna sitta och känna efter en hel dag. & för varje spark så blir jag lika glad! Min längtan är obeskrivlig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback