Kväll :)

Då har jag packat upp & fixat :) Tog en dusch också & smörjde in mig med lite nya saker från mormor ;) Blir mjukt & fint ialla fall :) Har också blåst & plattat håret så jag slipper göra det imorgon innan skolan, skönt!
Har inte känt bebisen nå alls nästan & jag är så sjukt orolig så ni kan inte förstå!
Skulle behöva någon som kan lugna mig. Vi har i alla fall ringt sjukvårdsrådgivningen så får vi se vad dom säger, om vi kanske får åka upp redan ikväll.
Hörde att dom ringde nu också, vi får se vad dom säger.
Nervös är man ju, vill ju bara att allt är & går bra!
Önskar att jag får åka upp ikväll så jag får veta. Så jag kan lugna nerverna. Kommer nog dö av rädsla & massa annat jag.

Nej, dom sa att jag skulle komma upp om jag fick riktigt ont i magen. Annars ska vi bara ringa barnmorskan imorgon om den inte har sparkat. Annars har jag ju tid på tisdag, så jag väntar dit om jag känner sparkar.
Nu ska jag faktiskt fixa i ordning för att sova, känner inte alls för det. Vill bara vara vaken tills jag känner en massa sparkar! Men ja, vad kan jag göra?
Är det något fel så är det. Jag kan inte ändra på de även fast jag önskar.
Skriver imorgon om hur allt har varit :)
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback