Kalas

Min huvudvärk släppte igår efter en massa alvedon och skit. Det var skönt! På kvällen hade jag dödstråkigt så jag storstädade mitt rum och fixade lite. Vek även in lite kläder under skötbordet. Om ni undrar så har jag ett skötbord som det är en byrå under kan man säga. Skit bra är det! Ska ta en bild på den sen :) Somnade i alla fall halv 12 igår ungefär och sjuk som jag är så vaknade jag halv 12 också. Mycket skönt! Problemet är ju bara att det är skola imorgon och jag kommer inte komma i säng så tidigt. För inte kan jag sova halv 10 om jag gick upp halv 12, det går ju inte!

Jag ska snart ta mig upp ur sängen, käka en frukost och sedan hoppa in i duschen :) För vi ska iväg på kalas. Min systers kille Johan fyller 23 idag. Så det blir väl åka dit & fika lite :) Så kan jag leka lite med Edvin också.
Men nu blir det frukost!
Hörs sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback