Idol :)

Ja hörni. Kan inte säga att jag har haft otur idag direkt. Har varit en fullt vanlig dag faktiskt :)
Käkade pommfritt, kött & bea till middag vilket för förjävla gott alltså! Kort efter gick jag och mamma på en långpromenad. Men jag börjar få så ont i sidan av magen när jag går så jag vet inte hur länge jag pallar att promenera faktiskt.
Sen blev det hem & kolla på idol. I pausen gick mamma ner & handlade glass & chokladbollar. Fan vad gott det var då! Så jävla sugen på saker så de är helt sjukt,
Har väl gått upp ett par kilo nu också, de kunde behövas efter allt som jag har gått ner xD
Så blev det utröstning. Eddie lämnade tävligen, skönt! Nu slipper han hänga löst varje programstillfälle. Nu hoppas vi bara på att Mariette är näst!
Klockan är snart halv tolv och jag är absolut inte van att vara vaken såhär länge. Men det är ju helg, då får man vara uppe :) Men snart ska jag stänga av datorn och hoppa i sängen. Fast jag ligger ju redan i sängen. Aja, skit samma.

Imorgon blir det nog valbo med Marcel & kanske Lina, kulkul. Vi ska faktiskt kolla på idolerna :) Trevligt, så kanske man kan gå lite på köpcentret också.
Men nu ska jag sova ;) Vi hörs sen Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback