Huvudvärk

Tänk att jag aldrig klarar mig från min huvudvärk! Helt jävla otroligt. Jag gick ialla fall hem före lunch idag. Mådde inge bra alls. Så jag kom hem då jag kom på att jag hade glömt mina hemnycklar i skolan! Trevligt, nej! Så jag fick sitta i trapphuset tills mamma kom hem. Sen när jag äntligen blev insläppt så käkade jag lunch sen satt jag mig & kollade på tv. Drog sen till Dollar med Rosanna, mamma & Edvin. Kom hem, la mig i sängen & kollade på pippi xD Sen käkade jag lite & nu ligger jag här.

Funderar starkt på att ta ett bad, men inte tvätta håret för jag orkar inte platta & hålla på. Men jag tycker det är skönt att bada när man har huvudvärk och så. Känns avslappnande :) Så det ska jag nog göra. Mamma frågade nyss om jag ville följa med till biblioteket, men jag har sån huvudvärk så jag orkar fan inte! Synd de för jag hade gärna gjort det annars. Börjar ialla fall 09.45 imorgon och och slutar vid 12. Så det är väldigt skönt :) Så jag tänkte nog bara gå hem & ta det lugnt då. Har en väldigt trött period just nu också. Det var en vecka ungefär som jag var jätte pigg men nu har det lagt sig och jag är tröttare än någonsin igen. Inte kul!
Men jag kan stå ut med att vara trött med dock inte att ha huvudvärk, inte världens roligaste.
Alvedon funkar inte, inget funkar! Så är det jämt. Det är bara att genomlida smärtan.
Jag funderar på att försöka kliva upp på morgonen och duscha, varanann dag. Så slipper man på kvällen. För jag menar, man tvättar ju ändå av hela kroppen varje morgon så varför inte ta en dusch då istället för? Frågan är bara om sömnen räcker till då :)

Nej nu ska jag göra någon nytta för det kan verkligen behövas. Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback