Hemma igen!

Äntligen hemma, eller har varit hemma ett tag.

Det var skönt att åka upp & jag fick göra en gynundersökning och sedan ultraljud då, fast genom pullan. xD haha, kom inte på något bättre ord. Först sa hon att livmoderhalstappen var helt sluten vilket var jätte bra. Sen kollade hon om hon såg något efter blödningen jag hade, men inget syntes. Sedan så stoppade hon in ultraljudsgrejen & då fick jag äntligen se hjärtat slå! 

Blev så fruktansvärt glad så ni kan inte förstå! :) Sedan drog jag vidare hem. Gick en timmes promenad med mamma & Gaston, det behövdes! Sen tven en stund & nu funderar jag på & vila en kortis. Är lite halvt trött efter denna oroliga natt/dag. Så det kanske man är värd nu? Börjar bli hungrig också, men orkar inte gå & hämta något så det får vänta tills efter vilan i så fall. Nu ska jag vila utan oro! Bara sova utan att tänka på att något är fel med min bebis. Idag ska jag faktiskt lägga ut en magbild. Den kommer ikväll!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback