Helvetes natt

Ojojoj vilken helvetes natt jag har haft!
Somnade vid två igen. Vad är det för fel på mig? Jag kan ju inte sova!
Jag gick upp åtta imorse. Klarade inte av att gå på första lektionen eftersom jag inte sovit.
Men tog mig till skolan vid halv 10. Trött som bara fan så klarade jag att gå hela dagen ut ändå.
Idag får jag verkligen inte ens somna till på dagen! För att jag ska kunna sova på kvällen. Det måste jag ikväll. Ska pröva lägga mig vid halv 9 så får vi se hur det går sen. Önska mig lycka till, har en jobbig skoldag imorgon som jag kan behöva lite sömn till.
Följde med mamma till affären nyss och handlade för att jag inte skulle sova på dagen.
Köpte lite tuggummi för att lindra sockersuget :)
Nu ska jag ta ett varmt bad & vi får ju bara hålla tummarna på att jag inte somnar där!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: EmelieCatrine

Kul att du är gravid, såg din kommentar i Elin Zollfranks blogg.



Är du ensamstående eller är du tillsammans med barnets pappa?



/ EmelieCatrine

2009-11-24 @ 19:41:17
URL: http://emeliecatrine.blogg.se/
Postat av: Svar till EmelieCatrine

Jaha :)

Jag är inte tillsammans med pappan till barnet. Men han kommer ändå att ta sitt ansvar som pappa :)

2009-11-25 @ 09:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback