Godis!

Har varit en väldigt soft skoldag måste jag säga! Även fast vi slutade sent. Började med idrott då vi kollade på Rocky. Skit bra var den, har sett den förut, men den är verkligen bra. Lite snygg är han också måste jag erkänna ;) vi kollade ialla fall på den hela lektionen (2 timmar). Sen var de lunch, ärtsoppa åt jag. Hatar skolans pannkakor! Usch. Sen gick jag, Lina & Marcel och köpte lite lösgodis. Fyfan vad sugen jag var då! Ni kan inte förstå ;) Så jag blev bara tvungen.
Sen bild, vilket inte jag gillar. Tycker inte om läraren. Lite snobbig. Men jag var där & jobbade ialla fall.
Sen var det barn och ungdomssjukvård till klockan 5 egentligen. Men vi började jobba en timme tidigare så vi fick sluta tidigare, förstår ni hur skönt det var eller? haha!
Så nu kom jag precis hem. Sitter & äter godis faktiskt. Som blev kvar i skolan.
Väntar på att mamma ska göra klart maten, paneradfisk, potatis & dillsås. Helt okej faktiskt :)
Sen tänkte jag att det faktiskt är dags att ta ett bad ikväll ;)
Kommer ha fullt upp hela dagen faktiskt. Skönt!

kan också tillägga att det fortfarande kommer in nya saker. Idag kommer skötbordet plus att jag har fått ett hm, vad ska man säga. Ett skötbord som är mjuk som man kan fälla ut överallt. Så finns det fack på sidorna för blöjor & massa mer. Tar inte mer plats än en tröja när man fäller ihop den. Så det är jätte bra!
Har också fått en ny jacka som jag tänkte ha eftersom jag inte får igen min andra längre.
Men icke sa nicke, jag får inte ens igen Viktors megastora snowboard jacka! Blir uppknäppt resten av graviditeten xD

Så jag kanske uppdaterar ikväll om jag inte är skit trött då :) Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback