Fredagen den trettonde

Hann tyvärr inte uppdatera igår. Hade faktsikt fullt upp hela dagen och sen somnade jag vid 9 :) haha.
men idag gick jag ialla fall upp klockan 7. Drömde en hel sjuk dröm! Plus att jag börjar få sendrag på nätterna vilket är jätte vanligt under graviditeten. Men förstår ni hur jävla hemskt de är? Någon som har nå tips på hur man kan få det att bli bättre?

I vilket fall så kom jag till skolan ungefär 20 över 8. Skönt att komma lite tidigare tycker jag. Bara 10 min, men ändå :) så nu sitter jag och har barn och ungdomssjukvård. Skriver ett arbete om hur man förbereder barn inför olika ingrepp osv. Slutar 3 idag. Vilket är helt okej faktiskt.
Sen blir det hem, kolla på idol ;) och sen slutligen ska jag försöka hitta på något på lördag :) Det kan jag behöva! Så det blir väl umgås med någon :)
Nu ska jag fortsätta med arbetet, blir jag klar idag så slipper jag ha lektion nästa torsdag till klockan 5. Har ju ingen idrott på morgonen heller, så jag har bara en lektion den dagen. Gud vad skönt! Skiter nog i den lektionen då, så jag kan göra nå annat kul ;) Förresten är det fredag den trettonde idag. vi får se om jag får nå otur, vad tror ni? ;) Det märks väl. Uppdaterar väl ikväll & berättar om min otursdag!
haha. Men nu måste jag fortsätta, har en timme på mig :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback