Fredag!

Då var det äntligen efterlängtade fredag! :)
Vaknade 7 imorse, och mådde jätte illa & hade huvudvärk. Kunde inte ens äta nå frukost. Men ändå sitter jag här i skolan nu :) Jag vet att ialf illamåendet inte håller i sig så länge, så är det onödigt att missa massa lektioner.
Har barn & ungdomssjukvård nu. Helt okej eftersom vi ändå inte gör något ;) Haha! Gjorde faktiskt klart ett arbete igår som är försenat. Duktigt va? Därimot så har jag inte städat mitt rum den här eller förra veckan. Fast jag sa att jag skulle! USCH PÅ MIG.
Helgen ser ut ungefär såhär, Gubbjäveln i huset & Gaston tänkte åka till stugan kanske. Så jag blir ensam med mamma & William över helgen :) Mysigt. Ikväll blir det väl idol bara om inget annat roligare kommer ivägen.
& på lördag ska jag gå på stan med Karin en sväng sen käka på något mysigt ställe :) hihi.
Det blir trevligt. Lördag kväll inget planerat än, men jag ska väl hitta på något hade jag tänkt.
Träffa någon kompis kanske :) Ja, så får det bli!

Nej hörni, man kanske skulle gå ner i cafeterian & försöka få i sig något ialla fall? Ja, snart ska jag göra det om jag orkar :) Jag uppdaterar ikväll! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback