:)

Denna dag har varit helt okej faktiskt. Kan inte klaga på något faktiskt :) Kände att jag började få huvudvärk vid lunch. Men då köpte jag en coca cola & då gick det över. Skönt! Så jag slapp det idag, än så länge.
Började dagen med omvårdnad. Vi fick träna på att sätta kateter vilket var väldigt intressant.
Sen lunch, spagetti & köttfärssås. Fyfan vad gott det var :)
Sen var det samhäll, jag fick godkänt på provet som jag inte hade pluggat på ett skit! haha.
Sen fick jag veta att vi var ledig från samhällslektionerna nästa vecka. Fan vad skönt :)
Sen svenska & engelska. Som gick förvånadsvärt fort :) Det var också skönt! Sen gick jag hem & kom nästan precis innanför dörren. Är sjukt hungrig så jag tänkte äta någon macka :) Men jag hade tänkt hoppa över att vila idag faktiskt. Tänkte kanske gå ner en sväng till Danne senare :)

Sitter & funderar på lite mer jag kan göra idag.
Känner mig rätt rastlös vissa dagar xD Men dagarna blir vad man gör dom till.
Är ialf glad att jag inte är en sån person som har fullt upp hela tiden! Men det kommer väl sen med bebisen ;) Men då är man inte upptagen på det viset. Man kan fortfarande göra saker.
Gjorde ialla fall inte sockertestet idag, skulle ringa & avboka idag. Men då har dom ingen telefonsvarare idag! Usch, så jag får väl betala. Men eftersom jag har skyddad identitet så kan jag säga att jag faktiskt ringde & avboka ;) Närå, men vi får se hur det blir med dedär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback