:)

Då har jag storstädat mitt rum :D & vet ni hur skönt de är efteråt!
Ja, det var faktiskt veckor sedan jag städade så det var på tiden. Tog en kall dusch efter eftersom jag var så svettig haha :) & jag skulle ha gjort sockertest imorgon men jag tror jag ska ringa och avboka för jag kan inte missa lektionen.
Så nu funderar jag på vad jag ska göra nu. Inte ta en promenad för det är jag för lat för just nu ;) Kanske kika en film eller nått. Låter mysigt faktiskt :) William har en kompis här just nu & dom är så jävla vilda! Skriker & springer runt som jävla cpen. Så jag stänger bara dörren ja & sätter på musik ;)
Jag har fan inte tagit nå järntablett och inge cvitamin på flera flera dagar.
Måste ha någon som kan påminna mig :D haha!

Nu ska jag hitta på något! Kom gärna med förslag. Är rastlös, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback