En lektion kvar!

Har gjort klart två arbeten idag.
Och vi har en lektion kvar som jag funderar starkt på att strunta i. För jag har så ont i huvet! & orkar inte vara kvar här. Men vi får se hur jag gör :) Jag kanske är duktig och stannar.
Ska ialla fall vila en stund när jag kommer hem så kanske huvudvärken släpper hoppas jag :)! Skulle vara skönt i alla fall.
Vi har precis fått öva på att ta blodprov i fingret, det var roligt & vi stack varandra ;) Lärorikt också. Så nu kan jag de också om någon vill ha sig ett stick ;) haha.
Vi har ju faktiskt prövat blodprov i armen också. Men det blev bara på en docka och det kändes lite osäkert.

Men jag orkar faktiskt inte skriva mer :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback