Badat!

Käkade äggmackor till frukost. Har varit väldigt seg hela dagen. Men det är väl för att det är söndag?
Har varit ute på en långpromenad med mamma. Känner när jag är ute & går att jag har lite foglossning. Hoppas den inte blir värre bara :)
Är nu väldigt sötsugen, som jag är nästan varje dag!
Så jag funderar på att besöka hemköp senare. Är inte sugen på godis heller, utan typ wienerbröd eller något sånt. Bullar kanske.
Mina pengar räcker inte länge till om jag ska handla upp allt på godis och sånt ;)
Det har sparkat otroligt mycket idag. Värst av alla dagar tror jag. Lite hårdare också. Men känner fortfarande inte när jag går. Jag känner när jag står still, ligger ner och sitter upp :) den har sparkat väldigt mycket neråt idag. Ner mot mitt bäcken och de. Det känns lite annorlunda måste jag säga :)

Blir tidig sovdags men innan de så blir det väl Johan Falk och lite bullar ;)

 


Kommentarer
Postat av: Tess Gustafsson

Det blir bara värre gumman ;)

Med sparkarna alltså ;)

2009-11-15 @ 19:31:06
URL: http://tessgustafsson.blogg.se/
Postat av: Svar till Tess

Vad bra :D det är ju mysigt!

2009-11-15 @ 21:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback