Ääääntligen hemma!

O gud vad skönt att vara hemma!
Haft haft en jätte trevlig helg med massa folk. Omkring 30 stycken. Fredagen var jag uppe hela natten för jag hade så ont i magen :/ Det var de ända dåliga. Har duschat nu när jag kom hem. & nu mår jag illa. Måste vara för järntabletterna, blir skit konstig av dom!
skulle behöva vila en stund känner jag, men det känns bara onödigt eftersom jag lika gärna kan gå och sova vid 8 ikväll. Så det blir nog så.
Är alldeles skakig också, men vi får se hur det blir.
Fick mycket fina komplimanger för magen när jag var där :) Det var jätte kul & höra. Inte ofta man får höra sånt av tråkiga gävlebor.
Men jag har faktikst inte tid att skriva så mycket mer :)
Jag tänkte packa upp lite och fixa :)
vi hörs sen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback