Yoga

Jag gick upp ungefär vid 7 :) Somnade med extrem halsbränna och som ni säkert kan räkna ut så vaknade jag med halsbränna också. Plus huvudvärk och illmående.
Vi skulle ha haft idrott på morgonen, yoga. Men jag pallade inte att gå dit när jag är såhär.
Så jag går till skolan till barn och ungdomssjukvården tror jag.
Den lektionen är alltid skön och man vill inte missa saker som är roligt. Jag ska skriva om Tuberkulos, tror det stavas så.
Så jag ska börja göra mig i ordning snart så jag inte blir alltför lat idag. Jag har nämligen tendens att bli väldigt trött och inte komma igång om jag inte gör mig i ordning. Så det är väl lika bra att göra det :)
Ikväll blir det hårdplugg till matteprovet som vi har imorgon.
Jag som läser matteb också. Det går inte bra alls. Men jag ska göra så gott jag kan på provet. Annars kanske jag hoppar av, vi får se :) Det är ju ändå frivilligt.

Lockade löshåret igår. Måste säga att resultatet blev finare än vad jag hade trott. Ska nog sätta i håret på fredag kväll eller lördag. Jag lägger ut bilder då :)
Men nu ska jag fixa håret! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback