Valbo

Det blir en uppdatering ikväll ändå :) Har ju lite nya bilder så det kan ju vara kul att ladda upp.
Har sammanlagt 5 frågor nu, när det är tio så kommer jag att svara och så :)
Var ju i valbo idag. Jag letade ju någon sorts myskläder till mig som jag kan ha under graviditeten som inte drar åt mycket runt magen.
Jag hittade en lång svart luvtröja med dragkedja inne på gina, dock inge rea på den. Det var storlek xxl och det kommer jag garanterat kunna ha hela graviditeten :)
Sedan hittade jag en lång tröja till på gina. Storlek xl, kostade 120 men egentligen 250. Så det var ett riktigt fynd. Kommer kunna ha den också hela graviditeten, hur skönt som helst med lite nya kläder!
Kollade in rean på alla bebisgrejer också såklart. Men dom har inte mycket rea för nyfödda. Så jag köpta bara ett par byxor för 20 kr på h&m :) Såhär såg dom ut.



Sen tyckte inte min syster att jag skulle köpa mer bebissaker alls. Jag har ändå 3 stora sopsäckar med bebiskläder storlek 50-56. Är så himla glad för det!
Ska ta och vika in dom under skötbordet sen också, jag hade ju lovat er att lägga in bilder på skötbordet förut. Så här kommer det.
Man kan alltså fälla upp skötbordet så det blir som en vanlig byrå nästan och då ser den ut såhär :)



När man har fällt ner själva skötbordet så ser den ut såhär :)



Den är så himla bra!
Lyckas man hitta en sån där så är man duktig. Plus att min lillebror hade den först när han var liten, sen när jag gick i högstadiet så fick jag ha den som skrivbord. Sen har min syrras son haft den som skötbord och nu har jag den. Den ser ju inte direkt skabbig ut heller, den är hur fin som helst och jag älskar den verkligen!
Både byrå och skötbord i samma, underbart eller vad?



Har redan börjat vika in lite bebissaker :) Men jag har ju överflöd av bebissaker. Så jag kommer nog inte få plats med alla bebiskläder i denna byrå. Utan jag får helt enkelt ha lite i min garderob också :)

Jaja. Nu har ni fått sett lite :)
Tillbaka till vad jag handlade för något.
Jag köpte sen järntabletter och det behövs verkligen! Så nu har jag det gjort ialla fall.
Gick vidare till cubus där jag köpte ett nytt svart linne eftersom det är hål i det jag har nu tyvärr.

Vi kom hem klockan halv 4 tror jag ungefär.
Ska antagligen ner på stan med Marcel imorgon eftersom jag kände att jag inte har hamdlat klart helt :)
Gick ner på hemköp idag med och köpte hårfärg som jag tänkte göra innan nyår. :)
Ska pröva färga löshår också!
Imorgon blir det leta efter nya mysbyxor, ny ögonskugga och örhängen, kika bebiskläder, skor & lite småsaker :)

Jag avslutar inlägget med lite magbilder! Vecka 28 imorgon :)





Ja bristingarna blir ju bara värre. Men finns inget att göra tyvärr. Hoppas dom bleknar ganska fort efter graviditeten :)
puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback