uuuuuuuuuuuuuuuuuuuh

ja, jag säger bara uuuh! Berättar snart varför.

Jag har ju som sagt haft ont i halsen nu på kvällen. Satt i soffan då det plötsligt plingade det på dörren. Utanför stog det två frusna flickor, Josefin och Mickis! Gud vad länge sen det var jag träffade dom.
Jag följde med dom ut i några timmar. Vi gick och sen hem till Jossan en stund. Sen gick jag med mickis en bit hem och sen äntligen så var jag hemma, halv 1! jag gjorde mig i ordning för att sova. Klockan två tror jag så stängde jag av datorn.
Somnade in lite lätt, väldigt fryssen!
Nu kommer jag till uuuuuuuh saken.
Jag vaknade upp HELA tiden med frossa, jag huttrade i sömnen, skakar så jag inte kan kliva ur sängen. Mamma fick ta in tempen och jag hade 38. Från 35 till 38 på några timmar bara. Och nu har jag tjocka kläder och två täcken. Har höjt elementet till högsta och så. Tagit fram spyhink ifall om att. Men jag känner mig inte magsjuk. Men Håkans magsjuka började ju med frossa på natten och sen natten efter så övergick det till magsjuka.
Så vi får se vad som väntar stackars mig!
Har jag inte haft otur detta jullov? Bara varit sjuk och hängig hela tiden. Ge mig en frisk sista vecka av jullovet!
Jag kommer antagligen bli uppe hela natten. Så jag kommer säkert sova hela dagen imorgon.
Men jag hoppas ni får en sömnrik natt och en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback