underbart

Vilken underbar natt! Jag har sovit ungefär 10 timmar. Första gången jag har gjort de på ungfär 3 veckor. Känner mig skit pigg och glad idag :)
Har inge feber, bara lite ont i halsen. Har börjat fått prickar på händerna, dom typ sticker ut och kliar skit mycket. Blir det värre till nästa vecka så ska jag visa min barnmorska det.
Idag blir det bara en mysdag. Jag tänkte bada snart :) Sen fixa mig lite, sen KANSKE jag går ner till stan en sväng och kollar in skor, örhängen, ögonskugga också var det något mer.
Men sånt kan man ju ta efter nyår också :)
Men det är ju kul att ha. Vaknade ialf av att bebisen låg och sparkade jätte hårt på ena sidan. Ligger man på sidan (vilket man nästan måste) så lägger sig bebisen mer på sidan och sparkar där. Obehagligt! Men såklart mysigt :)

Hihi, men nu ska jag göra någon nytta denna dag. Göra mig lite ren kanske, efter att man har varit sjuk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback