Tröttis

Ja, nu ska sjuklingen säga sina ord!
Jag somnade ungefär 6 imorse, har aldrig frysit så mycket i hela mitt liv. Vaknade nio, sen kom mamma upp och gav mig lite fil och sånt. Sen somnade jag om och vaknade halv 3. Det behövdes!
Är feberfri nu en stund eftersom jag har tagit alvedon, men jag hoppas inte att febern kommer tillbaka efter heller. Ska kolla på 2012 ikväll igen, såg ju den förut men då fanns det inge svensk text. Så vi tänkte se om den :)
Jaja, är jag frisk tills imorgon så tar jag mig nog ner på stan och köper ett par örhängen och lite sånt.
Vad ska ni göra på nyår?

Kommentarer
Postat av: Maria [Fotoblogg]

Fin blogg

2009-12-30 @ 20:32:21
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/
Postat av: Emelie svarar

Tack så mkt! :)

2009-12-30 @ 21:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback