Städning

William har varit vaken och spytt i princip hela natten och morgonen. Nu har han äntligen lite lugn och kan gå och sova en stund. Han låg på toalettgolvet och sov för ett tag sen, stackars han!
Nu börjar man känna sig sjuk själv också, men det brukar ju vara så. Det är så typiskt att man går och inbillar sig att man känner av lite bubblande mage eller något.
Vi pratade med de främmade som ska komma på imorgon, och dom sa att om ingen mer blir sjuk så kommer dom. Så nu håller jag verkligen tummarna. Jag orkar inte med att ha en ensam julafton, vill ju ha folk här.
HÅLL TUMMARNA FÖR OSS ALLIHOPA!

Jag gick och la mig klockan 7 imorse och sov till halv 11. Så jag är ju inte direkt utvilat om man säger så. Men det är smällar man får ta :) Så jag har stor städat mitt rum och fixat lite. Mamma har tvättstuga idag så jag tänkte kanske hjälpa henne lite.
Blir jag som lagar maten idag ialla fall, kyckling, ris och currysås ska jag fixa :)

Här kommer lite bilder på magen.
Den där vita saken som jag har runt är hur skön som helst! Ett stöd för magen, men samtidigt väldigt värmande och är bra om man har tröjor som är lite korta.
Den är bra till allt med andra ord! Alla gravida borde pröva :)
Jag fick dom av min syrra, två stycken en vit (som jag har på bilden) och en svart. Har fått hur mycket som helst av henne. Någon knapp så man kan ha byxor och förlänga knappen. Jag har 5 st amningsbehåar som jag har fått av henne. Massor av mamma kläder och även amningströjor. Plus alla bebissaker. Jag har ju allt jag behöver redan, förstår ni vilken tur jag har?
Hon sa att jag kunde komma och hämta en ny säck med kläder nu till veckan. Det är typ storlek 68 men dom växer ju så det knakar så det är ju bra att ha.
Ska även hämta vagnen till veckan :) Och sätta upp spjälsängen.








Och till alla er som har sagt att jag är så himla stor osv!
Jag har fått grymt mycket kommentarer i verkligheten, alltså inte genom bilder att jag ser mindre ut än vecka 27. Ungefär 22 skulle dom gissa på.
Höh, där fick ni ;)


Kommentarer
Postat av: Marcel

ja du ser faktiskt mindre ut i verkligheten :)

2009-12-22 @ 18:34:05
URL: http://martchel.blogg.se/
Postat av: Svar till Marcel

Ja, precis. Så säger nästan alla. Så där fick dom ;)

2009-12-22 @ 19:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback