Sovdags snart :)

Har käkat, druckit glögg och myst hela kvällen! :)
Snart blir det sovdags tror jag. Först ska vi spela lite kort med släkten :)
Men jag känner att ögonen håller på & slå igen redan.
Ska försöka sova lite längre imorgon ialla fall.
Idag har det varit rätt lugnt i magen :) Lill bebisen har sparkat till någon gång ibland. Antar att den har sovit bara hela dagen ;)
Vecka 25 på måndag. Känns som att man börjar komma någon vart nu :) Det är härligt.
Börjar också kännas svårt att andas ibland. Typ när jag bara ska gå några meter så kan jag bli andfådd och ibland vet jag inte hur jag ska ligga i sängen för att få tillräckligt med luft.
Börjar känna mig stor och klumpig också. Men det blir ju värre, så jag ska inte klaga :)




godnatt med er :) hoppas ni får en sömnrik natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback