söndag

Söndag idag då :)

Jag gick hem igår vid 9 tiden, sen kollade jag på pirates of caribean. Älskar filmerna! Jag somnade sen vid 1 ungefär. Sen vaknade jag vid halv 11 idag :) Jag och mamma gick på en långpromenad i ungefär 1 ½ timme. Hur skönt som helst. Men jackan går ju inte runt magen, så jag var alldeles röd på hela magen när vi äntligen kom hem.¨
Jag och mamma gick typ direkt ner och handlade. Jag köpte två glassar, och varför gjorde jag de när det är så kallt ute?
Snart ska vi iväg och käka middag hemma hos Rosanna. Jag kommer inte gå i skolan imorgon, vilket jag inte behöver eftersom vi inte gör något. Jag har matteprov på morgonen, men jag fattar ändå inget.
Så jag ska vara barnvakt med mamma åt Edvin. :) Det blir mysigt, plus att jag är förkyld också så vad finns det för anledning att gå i skolan? Ingen :)



Jag & Edvin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback