Omvårdnad!

Uhh, jag hade en stressig kväll igår men den blev lyckad ändå.
William fick nå spel av alla syskon förutom mig då eftersom jag gav han mina presenter på morgonen :)
Vi käkade smörgåstårta och vanlig tårta som Billy hade gjort med Darth Vader på. :) Mycket vacker. Ungefär såhär var bilden på självaste tårtan.


Så jag tror William blev mycket stolt över tårtan. Kommer ihåg när jag fyllde 17, då fick jag en tårta gjord av guld och när mamma fyllde så var de en bild på Gaston (hunden) på tårtan xD Så påhittigt. Hoppas inte jag får en bild på Gaston när jag fyller 18. Då vill jag ha en på min bebis :)

Anyway, nog pratat om tårtor. Jag var sjukt trött imorse alltså, jag hade verkligen behövt sova mera!
Somnade vid halv 11 ungefär och sen gick jag upp klockan 7 som vanligt och gick till skolan. Börjar bli lite trögt att promenera nu för tiden. Inte så att det är tungt eller något. Utan jag blir så andfådd och svettig när jag går. Det är så jobbigt, men jag fortsätter att promenera med mamma efter skolan också så jag får upp kondition till förlossningen.
men jag önskar att det vore som det var förut när man promenerade, de kändes knappt. Men nu är det verkligen jobbigt! Men som sagt, det kommer bli värre så jag ska inte klaga.
Märker också att jag börjar komma ur den här pigga perioden jag haft och blir tröttare och tröttare. Men jag antar att det är normalt. Bara jag orkar med skolan så! Då spelar det ingen roll om jag skulle behöva lägga mig efter middagen.

Denna dag ser lite jobbig ut men behövlig. Vi har samhäll, svenska och engelska efter lunch och då ska vi bara kolla på film. Gathaka tror jag den hette om jag inte minns helt fel.
Sen ska jag och Marcel sitta kvar en stund i skolan och göra klart vissa saker.
Jag ska skriva ut mitt powepoint arbete som jag ska redovisa imorgon och sen ska jag göra klart bok grejen. Skönt att få de gjort så har jag bara lite kvar sen.
Jag vill ha allt klart innan jullovet så jag inte behöver tänka något på studier då utan bara vila upp mig och njuta av ledigheten :)

Och jag vann spjälsängen på tradera för er som inte har sagt de. Så jag ska antagligen åka och hämta den i eftermiddag :) Jag hoppas på de ialla fall.
Jag måste slänga ut min stereo och mina högtalare för att få plats med den. Så jag ska köpa nya högtalare som är små och som man kan koppla direkt till datorn. Blir bara mysigt att få in sängen, känns som att man har kommit lite närmare då liksom.
.
Nu ska jag fortsätta med att plugga till provet som är på fredag :) Satsar på ett vg!
Ha en bra dag. Puss!


MÅSTE BARA FRÅGA! Finns det någon där ute som vill hjälpa mig med bloggdesign?! Den behöver inte vara jätte fint desginat, utan bara en bild längst upp och ändra bakrunden. Hör av er!


Kommentarer
Postat av: Marcel

skicka en bild på dig så kan jag kanske försöka fixa det :) om jag har tålamod till det ;) <3

2009-12-09 @ 19:54:26
URL: http://martchel.blogg.se/
Postat av: Svar till Marcel

Okej tack :D <3

2009-12-09 @ 20:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback