Matlagning

Har haft en helt underbar dag! :D
Jag har varit jätte pigg och glad hela dagen, visst jag brukar vara det annars också. Men idag var det extremt :D
Hade ju fika på idrotten, jag käkade godis och sånt tills jag nästan kräktes. Jag fick reda på att jag låg på vg i betyg i idrott. Det gjorde mig glad! Vi kollade på bilder när vi var och tältade i september tror jag det var. Så kom det en bild när jag och Lina precis hade ramlat i vattnet! hahaah, jag höll på & dö av skratt!

Sen käkade vi julbord vilket inte var så gott eftersom jag hade ätit så mycket godsaker. Men jag fick i mig lite janssons frestelse och julskinka. Sen hade vi bild, jag målade lite julkort till några.
Så då har jag det gjort också :)
Sen gick vi på sista lektionen, barn och ungdomssjukvård. :) Vi hade några som redovisade sen förra veckan. & sen betygssnack. Jag låg på vg även där :) Det känns så skönt.
Sen tog jag promenad hem (som vanligt), så direkt när jag kom hem så sprang jag iväg till affären och handlade saker till middagen. Det var nämligen bara jag och William som skulle käka så jag lagade all mat :)
Jag stekte köttfärs, kryddade med lite olika. Sen la jag de i en kastrull och hade i passerade tomater, matlagningsgrädde, soja, champinjoner och majs. Det blev en köttfärssås. Så kokade jag makaroner till. William tyckte det var skit gott!
Jag tyckte det var helt okej, men det är väl bara för att man har lagat maten själv, då brukar man inte tycka det är lika gott.
Så jag diskade undan sen, och nu sitter jag och lyssnar på erik grönwall med vinnarlåten. Usch så bra den är!

Imorgon kommer ialla fall Rebecca hit och täntke sova här. Det blir trevligt att träffas igen, det var ett bra tag sen. Synd bara att jag är fattig och då blir det svårt att hitta på något xD men det löser sig ändå.
Så kanske hon får känna en spark också, det vore ju trevligt för henne :)
Nu orkar jag inte skriva mer xD Hörs sen, puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback