Magsjuka på g?

Nu på kvällen har jag bara kikat film och så. Käkat lite mat också.
Har börjat få magknip nu på kvällen och var även dålig i magen när jag var på toa, plus att det luktade magsjuka. Hoppas hoppas inte att det är något :)
Jag antar att det inte blir mycket sömn inatt, jag vågar inte sova ifall jag är sjuk.
Men är jag inte sjuk så ska jag gå och göra en sockerbelastning ändå imorgon på morgonen :)
Sen kommer allt främmande förhoppningsvis om inte magsjukan hindrar.
Jag som hade sett fram emot julen så mycket!
Nu har jag ingen julkänsla kvar alls, det ända jag är orolig för är om jag ska få magsjuka eller inte. Det visar sig. nu ska jag kolla på rambo :) puss


Kommentarer
Postat av: Marcel

jo det är sant. Har också hellre feber än magsjuka.

Men det är inge kul å vara sjuk under julen :(

2009-12-23 @ 00:05:16
URL: http://martchel.blogg.se/
Postat av: Svar till Marcel

Absolut inte kul att vara sjuk på något sätt :(

Men men, vi får ta det som det kommer :)

2009-12-23 @ 01:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback