Julmusik

Tänk att alla jävla söndagar är precis lika tråkiga!
Jag sitter i alla fall och lyssnar på julmusik. I år har jag en väldigt stor julstämning, jag brukar inte alls ha de annars. Men i år!
Jag har också märkt att dom flesta som är gravid längtar mer efter julen än vanligt. Jag kan säga att jag har nog aldrig varit såhär galen i julen som jag är i år!
Jag vet även flera som är gravid som är likadana. Kanske ligger något i det :)

Kände nyss när jag låg i soffan att jag var jätte trött. Men jag vilar aldrig på söndagar! Jag måste ju ändå gå och sova tidigt så jag kan lika gärna vänta några timmar till bara :)
Jag tycker att så många har blivit så sjukt dåliga på att uppdatera bloggarna! Kom igen nu.
Jag hoppas jag kommer kunna blogga när jag har fått barn också. Men man kan ju aldrig säga att man kan, för man kan ju få en kolik bebis och då finns det inte mycket tid för sånt.

Barnmorskan på tisdag ialla fall. Ska ta alla dessa prover, sen lyssna på bebisens hjärtljud och massa sånt.
Ska bli trevligt, mamma följer med den här gången.
Hon ska fråga lite om min blodgrupp. Vi har nämligen papper på att jag är positiv, men nu när jag testade min blodgrupp så var jag negativ :S
Det betyder att jag kommer på en spruta i rumpan efter förlossningen för att det inte ska finnas risk att jag stöter i från mig barnet om jag blir gravid igen ;) Den ni.
Jaja, har ungefär gått upp 7-8 kilo. Jag tycker de är precis lagom! Det står att man kan ha gått upp till 12 kilo. Men jag ligger lite lägre. Hoppas jag inte går upp mer än 20 kilo ialf. Menmen, det är sånt som händer :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback