Julafton

Okej, då var det självaste julafton idag :)
Jag sov ungefär sen mellan 9 och halv elva. Så ungefär tre ½ timme har jag sammanlagt sovit denna undebara natt. Jag har hört att kroppen ställer in sig på att få en bebis och då måste man vara vaken. Det är därför man sover dåligt i slutet av graviditeten.

Min storebror Daniel jobbar idag, så vi har öppnat lite paket nu innan kalle börjar.
Jag fick 200 kr på valbo där jag kan handla vad som helst :) Det var jätte bra.
Fick massor av bebissaker av Rosanna, Johan, Billy och Anna. Det var hur gulligt som helst, jag lägger in bilder sen :) Tror de var 4 bodys, två par byxor, en mössa, mockasiner och en stor filt som jag tänkte ha på skötbordet sen.
Jag är faktiskt inte så trött idag ändå. Visst jag skulle säkert somna om jag la mig ner, men jag är inte överdrivet trött. Här kommer bilder på hur jag ser ut idag :)
Jag har löshåret på mig också!

b


Såg verkligen ut som en pitt i ansiktet idag. Men man ser lite av klänning och hår ialf :)
Jag önskar er alla en riktigt god jul och hoppas ni får det lika trevligt som mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback