Inte trött

Inte är jag ett dugg trött men sova ska jag göra nu ändå!
Kan gå upp senast halv 8 imorgon. Det betydet att om jag somnar vid halv 10 så kommer jag få rejält med sömn.
Eftersom våran hund har kastrerats nyligen så får inte han gå på långpromenader.
Så jag och mamma har inte gått långt på ungefär en vecka!
Känner mig stor som ett jävla hus! Därför ska jag ta en långis ensam imorgon när jag kommer hem från skolan.
Gjorde ju de varje dag förut, men vi kan inte börja gå långt igen försen om ungefär 4 dagar.
Jag måste sluta slänga i mig så mycket godis också. Stoppa mig någon xD
Snart blir ju armar och ben till falukorvar.
Jag prövade att äta tuggummi ett tag istället för godis. Men jag blir hungrig av tuggummi, därför var inte det en smart idé.
Så jag måste komma på något annat. För jag vill gärna gå och äta på något hela tiden. Någon som har nå tips?
Frukt funkar ju, men man kan ju inte gå och äta de hela tiden. Det går inte! Blir lite dyrt.

Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka sova :)
Vi hörs imorgon gott folk :)

 


Kommentarer
Postat av: Tess Gustafsson

Morötter är bra :) Billigt med :P Typ 10 kr för 2kg :P <3

2009-12-07 @ 08:30:10
URL: http://tessgustafsson.blogg.se/
Postat av: Svar till Tess

Ja det är ju bra. fast jag får så ont i magen om jag äter mycket morötter. Men jag kan pröva ialla fall:) <3

2009-12-07 @ 10:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback