Illamående!

Ååååååh vad jag har mått illa nu på morgonen.
Jag gick upp klockan 9, vilket motsvarar att jag har sovit ca 12 timmar inatt. Bra va?
Jag duschade och sånt sen när det var en halvtimme kvar tills jag skulle gå till skolan så bestämde jag mig för att inte gå. För det känns som att jag ska spy hela tiden. Det är dom där jävla järntabletterna.
Så jag får helt enkelt stanna hemma. Missar inget ändå :)
Ska storstäda på mitt rum snart (mamma tvingar mig) sen ska jag vila tills det är dags att möta rebecca på stan. Klockan 3 ska jag vara där, så det räcker om jag går halv 3. Det är om 3 och en halv timme. man hinner göra mycket på den tiden. Ska fråga om jag kan få skjuts också, men det tror jag inte.
Nu ska jag börja städningen. Får se om det blir någon uppdatering när Rebecca är här.
Men ska försöka få med lite kort ialla fall. Som jag lägger upp imorgon tror jag.
Ha det bra! puss

Kommentarer
Postat av: Marcel

Jo, du missar bonusprovet i matte :)

2009-12-18 @ 12:25:11
URL: http://martchel.blogg.se/
Postat av: Svar till Marcel

Ja. Men det är inget viktigt för mig :)

2009-12-18 @ 13:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback