Hungrig!

Hejsan.
Jag somnade ungefär klockan 3 inatt, sen vaknade jag 6 och var jätte pigg. Men det är nå fel på mig, jag måste ju sova! Sen gick jag upp halv 9 och ringde barnmorskan och sa att jag inte kunde komma på sockerbelastningen.
Jag har klarat mig från spya inatt :) Vet ni hur skönt det är?
Hoppas vi klarar oss hela tiden nu.

Om ungefär 1½ timme så kommer allt främmande, så jag ska snart hoppa in i duschen och börja göra mig i ordning. Jag kommer knappt ihåg sist jag duscha så det kan behövas.
Jag börjar bli lite trött nu, men inte konstigt när man har sovit två nätter och ungefär 4 timmar på varje natt. Menmen, jag hoppas jag kan sova denna natt ialf. :)
Ska gå och hämta klänningen som jag ska ha imorgon snart också.
En svart klänning, också ska jag ha ett rött band knutet som en rosett under brösten :) Men nu ska jag duscha!
Vi hörs sen, kommer förhoppningsvis upp med lite bilder från julafton sen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback