Hos bror

Är ensam hemma hos brorsan ikväll, på ett villkor, att jag städade i ordning och fixade ;) Det gjorde jag också. Tog en långpromenad med mamma innan jag gick hit också.
Men jag börjar bli så snorig! Så det bränner i näsan när jag har gått en bit. haha.
vi gick ialla fall och jag prövade broddarna som jag fick av mamma. det fungerade skit bra, var inte ens nära att halka en ända gång.
Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på ikväll. Men om jag inte kommer på något så går jag nog hem & är där ialla fall :)
Finns ingen anledning att sitta här ensam när jag kan vara hemma med folk ;)
Jag funderar faktiskt på att gå ner till hemköp och köpa mig något. Jag börjar bli hungrig och jag antar att jag inte får ta något från daniel :) haha.

Jag bara nyser, hostar & snorar. Jag vill absolut inte bli sjuk innan lovet. men jag får väl stå ut med de :) Svinis kanske?
Nej jag är ju vaccinerad! haha.
Nu ligger min lilla älskling och sparkar en massa :) han/hon kanske tycker om julmusiken som jag spelar. Den kanske får julstämning. haha :)

ne snart ska jag gå hem :) ha det bra folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback