Hoho

Hej.
Nu tycker jag att julen är över. Jag har haft en underbar julafton och är jätte nöjd med alla julklappar :)
Vi käkade mat efter kalle, då började jag bli svimfärdig, jag antar att det kan bero på den dåliga sömnen, right?
Så jag käkade lite sen gick jag och vilade i ungefär 15 minuter. Efter det så är jag pigg och glad :)
Sen kom tomten, haha! Lika roligt varje år.
Och vi hade juklappar under hela granen och då är jag helt seriöst. Det var så mycket så det nästan nådde soffan. Jag ska försöka skriva upp allt som jag fick :)

En stor hink med massor av skönhetsprodukter
En förpackning med salva, deo osv.
En ny mascara
En mamma t-shirt
Fyra par sockor
Ett par luddstrumor
Högtalare
Godis
Massor av sminkborstar & sånt
Nappflaska
Babyborste
En stor förpackning med massor av bebissaker
Ett övergrag till bebiskudde som det står Älskling på
En mysdress till Liam/Wilma ;) haha! Där fick ni namnen också.
Osv, kommer inte på resten faktiskt haha :)

Ja, även fast jag inte skrivit upp allt så ser ni ju att det är en hel del grejer. Eller har jag fel? Här kommer bilder med, speciellt på bebissaker ;)



Mysdressen, den är lite av fleece nästan :) Om det nu stavas så.

Kuddgrejen, söt va?:)



Åååååååååååååh, jag blev helt kär! är dom inte hur söt som helst? det är små mockasiner typ med sånna där trampdynor under.



Body & mössa :)



Två bodys, hur sött som helst!



Två par mjuka byxor :)



En mysig filt som jag tänkte ha på skötbordet :)



I detta mönster, filten, mössan och bodyn som var på samma bild som mössan har detta mönster. sött eller vad? :)



MINA HÖGTALARE <3


Det får räcka med bilder. Tror det kanske blev för mycket så ni inte orkade titta ens xD
Jag kommer lägga ut alla bilder på min bilddagbok. :)
Ha en bra kväll! Njut av jullov för er som har.
Nu väntar bara mellandagsrean! Åh vad jag längtar.


Kommentarer
Postat av: Marcel

världens sötaste panda mönster ju :D

ååh jag älskar julen <3

2009-12-24 @ 21:16:07
URL: http://martchel.blogg.se/
Postat av: Emelie svarar

Hihi ja, jag är helt kär i kläderna :D

Jag älskar också julen!

Så himla mys :)<3

2009-12-24 @ 22:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback