Good morning people!

Jag har sovit grymt dåligt inatt.
Har vaknat och kissat hur många gånger som helst, och sen har jag inte kunnat somna om. Men jag är i skolan för de. Vad kan stoppa mig? ;) Det snöar som fan ute! Det är snö upp till knäna nästan. Lite läskigt börjar det bli att gå till skolan. Jag är rädd att ramla på magen. Men det är inte långt kvar till lovet nu! Och jag ska försöka gå i skolan ändå till mars :) Jag ska klara det.

För övrigt så mår jag illa idag. Ska snart till matsalen och käka chicken kebab så kanske det går över. Sen blir det bara film och sen ska jag och min kära mor till mödravårdscetralen :)
Jag har inte lust att väga mig. tänker inte ens kolla på siffran när jag står där xD
Sen lyssna på hjärtljuden! Åh, de finns då inge mysigare.
Så denna dag är väldigt skön. Jag ska hem sen efter jag varit där och plugga lite till provet imorgon :) och sen blir jag ensam hemma. Skönt! Hoppas inte dom lämnar hunden hemma bara. Har ingen lust att gå ut med honom när det är så halt och han drar så jävla mycket. Kommer flyga iväg om jag går med honom.




nu ska jag dryga med Marcel innan vi går till matsalen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback